İçim dışım sen olmuş

Yazar:



İçim dışım sen olmuş

Ben sen olmuşum

Sense sadece kendin olmuşsun

Senin için gülmüş

Senin yüzünden ağlar olmuşum

Yalnız seni sevip

Yalnız senin olmuşum

Ben sen olmuşum

Sense sadece kendin olmuşsun

Sadece kendini düşünüp

Kendini sevmişsin

Bense sadece seni sevip

Seni düşünmüşüm

Ben sen olmuşum

Sense sadece kendin olmuşsun

Ne kadar da dayanabilirim

Sen olmaya bilmiyorum

Ne kadar daha

Senin sevginden uzakta yaşayabilirim onu da bilmiyorum

6 yorum → "İçim dışım sen olmuş"

Unknown
27 Şubat 2012 11:41

Güzel şiir teşekkürler

eglengunce
27 Şubat 2012 15:17

hımmmm güzel bir şiir paylaşımı olmuş :)

arefindemiss
28 Şubat 2012 05:33

sevdim güzel şiir olmuş.

Unknown
28 Şubat 2012 08:23

şiir çok güzel yazanın yüreğine sağlık

Yorum Gönder

Son Yazılar

Özgür Makalelerin Adresi: İçim dışım sen olmuş.
Anarschi Hit Adam